VIP Hajbeültetés

HIMG Klinika - VIP hajbeültetés

Szebeni István hajbeültetése

2016. április 01. 12:44 - VIP Hajbeültetés

Akit nem zavar az, hogy kopaszodik férfi létére,

az szerintem hazudik. Engem is zavart.

 

hajbeultetes-szebeni-istvan.jpg

Szebeni István televíziósként azt vallotta, hogy egy közszereplő számára fontos szempont, hogy mindig esztétikus legyen a megjelenése. Ennek jegyében, mikor hajvonalának hátrahúzódását észlelte, 2010-ben felkereste a HIMG hajbeültetési klinikát. István hajbeültetését nagy örömmel vállaltuk. A beavatkozás során egyetlen nap alatt több mint 4000 hajszál átültetésére került sor.  

 

A hajbeültetés után 10 hónappal ismételten ellátogatott klinikánkra, ahol is a következőképpen nyilatkozott hajbeültetéséről:

"Hajbeültetés előtt gyakorlatilag az egész fejem egy nagy homlok volt. 2010-ben szántam rá magam a hajbeültetésre, fel is kerestem a HIMG hajbeültetési klinikát, ahol februárban sort is kerítettünk a beavatkozásra. 

A hajbeültetés esetemben körülbelül 8-9 órán át tartott. Ez idő alatt nagyjából 3000-4000 hajszálat ültettek át a fejtetőmre. Nem mondhatnám, hogy a hajbeültetés különösebben kényelmes volt, de ki lehetett bírni.

A fejbőröm a hajbeültetés után gyorsan begyógyult, mindössze néhány napba tellett. Nagyjából 4 hónap múlva pedig a hajnövekedés is megindult.

Mostanra a homlokom ugyanúgy megvan, azzal a különbséggel, hogy most már van rajta haj is.

Összességében elmondhatom, hogy jól éreztem magam a beavatkozás során, sokat segített, hogy a klinika munkatársai egytől egyig nagyon kedvesek voltak velem.

Nem bántam meg, hogy hajbeültetésre szántam el magam, sőt utólag nagyon örülök, hogy belevágtam. Abszolút megérte azt a minimális fájdalmat, amivel járt.

Azzal, hogy úgy nézek ki, ahogyan szeretnék, úgy érzem, hogy vagy 5-6 évet simán letagadhatok a koromból és persze az ember önbecsülésének is jót tesz, ha nem azért húz sapkát, hogy elrejtse, hogy kopaszodik, hanem egyszerűen csak mert fázik a feje."  

hajbeültetés Szebeni István eredmény

Hajbeültetés Szebeni István

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viphajbeultetes.blog.hu/api/trackback/id/tr328550954
süti beállítások módosítása