VIP Hajbeültetés

HIMG Klinika - VIP hajbeültetés

6 hónappal a második hajbeültetésem után - Somogyi András beszámolója

2016. augusztus 03. 09:21 - VIP Hajbeültetés

Sziasztok!

Igen! Eltelt félév! Félúton járok, de az eredmény nem sokat váratott magára.

A hajvonalam szépen megerősödött és a mögötte lévő rész is. Az átültetett hajszálak, hétről hétre, sunyi módon behálózták a fejemet és nem csak, hogy megnőttek, de jó erősek is. :)

A beavatkozás előtt emlékszem mikor beletúrtam a hajamba, szomorúan tapasztaltam a sok elvékonyodott, erőtlen, babahajszerű hajszálat. Mikor belenéztem a tükörbe, csillogott a fejbőröm, mert nagyon kevés haj takarta. Naponta kellett hajat mosnom, hogy egy kicsit jobban takarjon az a pár hajszál, mert ha egy kicsit is zsíros volt másnap reggel, már úgy összeállt, hogy szinte egy kopasz ember benyomását keltettem, ami a hajvonal mögötti részt illeti. Bár mindig frissen mosott hajjal léptem utcára, mégis volt egy ádáz ellenségem, a mennyezeti lámpa. Ha véletlenül felülről kaptam a fényt, rögtön tündökölt a hajszálaktól kies terület. Ezzel legtöbbször próbafülkében, vagy a színpadon találkoztam. Utóbbit csak képeken, vagy videókon tapasztaltam, mivel nem látom magam kívülről. :)

Ennek már nyoma sincs. Félév elteltével már teljesen elégedett vagyok a második hajbeültetésem eredményével, pedig nagyon sok átültetett hajszálam, még csak most kezdett előtörni. (látni a kis tüskéket) A végleges eredmény egy év múlva lesz látható, szóval legalább még egyszer ennyi haj fog burjánzani a fejtetőmön, hogy még boldogabbá tegyen engem és végleg elfelejtsem azt a rémálmot, hogy egyszer Kojak nyomozóra fogok hasonlítani. :)

imag0910_1.jpg

imag0916_1.jpg

imag0923.jpg

 

(Olvasd el András bejegyzését, melyet egy hónappal a hajbeültetése után írt.
A bejegyzést IDE kattintva érheted el.)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viphajbeultetes.blog.hu/api/trackback/id/tr668932022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása