VIP Hajbeültetés

HIMG Klinika - VIP hajbeültetés

Hajbeültetésem története - Csapó 1! (Somogyi András)

2016. április 15. 15:07 - VIP Hajbeültetés

Az első hajátültetésem 2012 februárjában volt...

26 évesen vettem először észre, hogy valami nem stimmel a hajammal mikor reggelente próbáltam beállítani a frizurámat. Nem szívesen ismertem be magamnak, de elkezdtem „Mikiegeresedni”, azaz kétoldalt a hajvonalban elkezdett erősen ritkulni a hajam. Kipróbáltam mindenféle „csodaszert”, de sajnos egyik sem segített. Mikor már meguntam a trükközést, (próbáltam hosszabbra hagyni és ide-oda fésülni, mint Baló György) elkezdtem valami hatásos módszer után kutatni. Nagyon sok klinika kínál hajbeültetést, viszont nem volt nehéz dolgom mikor választanom kellett. A HIMG oldalán lévő referencia nagyon meggyőző volt, ráadásul láttam az oldalon ismerős arcokat, kollégákat, barátokat, akik a hajátültetés mellett döntöttek és az eredménnyel nem tudtam vitatkozni. Rögtön fel is vettem a klinikával a kapcsolatot és megbeszéltük a konzultáció időpontját. Fiatalos, laza, oldott hangulatban telt a beszélgetés. Nem sokat hezitáltam, kértem egy időpontot a hajátcsoportosításra. Szándékosan nem műtétet írtam. Ez inkább egy szépészeti beavatkozás. A lényege, hogy a tarkón lévő erős hajszálakat (az itt található hajszálak ellenállnak a kopaszodásért felelős hormonnak) átültetik a fejtetőn lévő kopasz területekre. 2700 hajszálnak megfelelő graftot ültettek be egy nap alatt a hajvonalamba, ami kb. 4 hónap elteltével már szépen elkezdett sűrűsödni.  Ami az átültetés utáni 1 éves végeredményt illeti, BOLDOG VOLTAM!

Aztán eltelt 4 év, betöltöttem a harmincat és bár a beültetett terület sűrű volt, a még érintetlen területeken sajnos tovább folytatódott a hajam ritkulása. 2016 januárjában eldöntöttem, hogy ismét felveszem a harcot a kopaszodással. A nagyérdemű hajjal a fejemen ismert meg és bár humorista vagyok nem modell, még sem szerettem volna Pataky Attilaként világítani a fejemmel a színpadon, ráadásul amúgy is elég hiú ember vagyok. Mivel a kopaszodásom eléggé felgyorsult, így egy nagyobb mennyiséget, 6000 hajszálnak megfelelő graftot ültettek be. A beavatkozás 2 napos volt. Nagyvalószínűséggel már nem kell mennem többször, de ezt az idő és a genetika úgy is eldönti.

A beavatkozás teljesen fájdalommentes. Maximum egy kis kellemetlenséggel jár, de úgy gondolom ennyit megér, hogy az ember visszanyerje az önbecsülését és a fiatalságát.


hajbeultetes-utan-1-hettel-somogyi-andris-2.jpgHajbeültetésem után 1 héttel

 

hajbeultetes-utan-1-honappal-somogyi-andras-2.jpgA hajbeültetésem után 1 hónappal, miután az átültetett hajszálak már kihullottak. (De ez az első hajbeültetésem után is így történt, szóval már tudom, hogy az igazán látványos eredmény majd csak most kezd megjelenni... karácsonyra már csupa haj leszek. ;) )  

Somogyi András voltam, még jelentkezem! ;) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viphajbeultetes.blog.hu/api/trackback/id/tr208630316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása