VIP Hajbeültetés

HIMG Klinika - VIP hajbeültetés

Győrfi Pál hajbeültetése

2016. április 05. 09:35 - VIP Hajbeültetés

"Munkám során is gondot okozott sokszor,

hogy annyira visszaverődött a kopasz felületről

a fény, nagyon nehéz volt megfelelő

kameramunkával ezt valahogy ellensúlyozni.

Úgyhogy, amikor jött a lehetőség, akkor arra

gondoltam, hogy miért ne."

 

                                                                                                       Hajbeültetés                                                                                                                                                     Az országszerte ismert és sokak által kedvelt Győrfi Pál, az OMSZ kommunikációs szóvivője, sok kollégájához hasonlóan hajbeültetésre szánta el magát. Ő is, ahogyan a médiaszereplők közül már annyian, a HIMG hajbeültetési klinikát választotta. 

Győrfi Pál hajbeültetése során orvosaink számára nagy kihívást jelentett a szóvivő szűkösen rendelkezésre álló donor területe. A beavatkozás során 4000 hajszál átültetésére került sor, ami csaknem 10 órát vett igénybe.

 

Győrfi Pál maga így nyilatkozott a beavatkozásról:

"Ilyen kényelmes helyzetet el sem tudtam volna képzelni. Teljesen jó volt, vállalható. Láttam a filmet, semmiféle fájdalmat nem éreztem. Az érzéstelenítés óta gyakorlatilag minden rendben volt és jól is haladtunk, úgyhogy csak jókat tudok mondani.

A hajbeültetés után egészen meglepő volt belenézni a tükörbe és látni, hogy a kezelt terület mennyire dús lett és, hogy milyen vonal rajzolódott ki. Egészen fantasztikus eredmény szerintem. A cél az volt, hogy kevésbé csillogjon a homlokom felülete és ezt sikerült is elérni. (...)

A hajbeültetésnek köszönhetően gyakorlatilag egy egészséges formát nyertem vissza, aminek nagyon örülök, hiszen igazából ez volt a cél. Én azt gondolom, hogy ez egyfajta helyreállítása annak, ami egyébként a természetes hajnövekedéstől eltérő, kopaszodás volt. Úgyhogy nagyon elégedett vagyok.

Őszintén bevallom, hogy tartottam attól, ami várt rám, de itt a HIMG Klinikán nem csak hogy nagyon kedvesen fogadtak, hanem olyan szakszerűen történt minden és annyira profin, hogy tényleg csak a legjobbakat tudom róla mondani."

 

Pál a beavatkozás során voltaképpen mindvégig szolgálatban volt, még klinikánkra is szolgálati ruhában érkezett. A hajbeültetés rugalmasságának köszönhetően nem kellett hosszú időre kiesnie a munkából, sőt mondhatni az eljárás során is, telefonnal a kezében dolgozott.

Hajbeültetéséről a TV2 Mokka című műsorában is beszámol:

 

hajbeültetés előtt után Győrfi Pál

hajbeültetés eredmény

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viphajbeultetes.blog.hu/api/trackback/id/tr378566978
süti beállítások módosítása